Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 6.99 PLN

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Zgadnij Pięć to wciągająca gra słowna dla dwóch graczy. Spróbuj odgadnąć 5-literowe słowo w nie więcej niż 6 próbach! Jeśli uda ci się poprawnie odgadnąć słowo - wygrywasz, jeżeli nie to wygrywa przeciwnik. 

Instrukcja: 
1. Gra posiada 2 plansze. Jedną z napisem "5 Letter Word" i drugą z napisem "Decoding table".
2. Gracz 1 wymyśla 5-literowe słowo (bądź wybiera jedno z dostępnych na planszy) i umieszcza je na wskazanym miejscu na planszy "5 Letter Word" używając magnesów z literami. 
3. Gracz 2 (Zgadujący) ma teraz 6 prób na odgadnięcie słowa.
4. Gracz 2 zgaduje po raz pierwszy. Układa 5-literowe słowo z magnetycznych literek na planszy  "Decoding table" w pierwszym rzędzie.
5. Jeśli Graczowi 2 udało się poprawnie odgadnąć którąś z liter na jej właściwym miejscu, Gracz 1 bierze z banku odpowiadającą jej literę i umieszcza ją w odpowiednim miejscu w rzędzie poniżej.
Przykład: Jeśli Gracz 1 wybrał słowo PITCH a Gracz 2 za pierwszym podejściem zgadując ułożył słowo TEACH to litery C i H znajdują się w obu słowach w tym samym miejscu. W takim przypadku Gracz 1 umieszcza C i H w następnym rzędzie liter (Zgadywanie nr 2).
6. Jeśli Gracz 2 odgadł prawidłowe litery, ale w niewłaściwym miejscu to Gracz 1 umieszcza te litery w kole na planszy pod "Decoding table".
Przykład: Litera T występuje w słowie TEACH i w słowie PITCH, ale nie w tym samym miejscu (jest pierwszą literą w TEACH i trzecią literą w PITCH). W tym przypadku Gracz 1 bierze z banku literę T i umieszcza ją w kole na planszy - wskazując Graczowi 2, że litera T znajduje się w słowie, ale w innym miejscu.
7. Jeśli Gracz 2 (Zgadujący) poprawnie odgadnie słowo w maksymalnie 6 próbach - wygrywa. Jeśli tego nie zrobi - wygrywa Gracz 1.

Cechy gry magnetycznej The Purple Cow:

  • poręczna, małych rozmiarów;
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę;
  • ilość graczy: 2;
  • przeznaczona dla dzieci od 8 roku życia;
  • czas gry: 10-20min;
  • w zestawie znajdują się 2 plansze do gry, 192 magnesy;
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm.