Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: w ten sam dzień godzin
Producent: janod

Gra wyścig Dżungla to wspaniała zabawa dla dwóch do czterech osób – zarówno dzieci, jak i dorosłych. Zestaw zawiera czteropoziomową planszę-dżunglę, wykonaną z solidnego kartonu oraz drewniane elementy: 4 pionki-zwierzęta (małpka, słoń, tygrys, hipopotam) i kostkę. Gracze wcielają się w role dzikich zwierząt (do wyboru), które mają za zadanie dotrzeć do źródła w górze dżungli, tj. pola nr 57, pokonując przy tym różne przeszkody i znajdując drogi na skróty. Wygrywa gracz, który znajdzie się przy źródle jako pierwszy.

Gra ta ćwiczy koncentrację i pamięć (ma wiele zasad), rozwija zdolności motoryczne i wspiera naukę liczenia.

Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny.


wiek: 5-10 lat
materiał: karton, drewno
design: Francja
wymiary produktu: plansza 24,5 x 24,5 x 18 cm
bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH
LICZBA GRACZY: 2-4
ELEMENTY: 1 czteropoziomowa plansza + 4 drewniane pionki + 1 drewniana kostka
CZAS ROZGRYWKI: 20 minut

CEL GRY
Celem gry jest dotarcie do źródła w górze dżungli, tj. do pola nr 57. Wygrywa gracz, który znajdzie się tam jako pierwszy.

PRZYGOTOWANIE DO GRY
Zbuduj planszę, ustawiając kolejne jej poziomy na sobie, od największego do najmniejszego, stabilizując je dzięki specjalnym otworom. Umieść pionki-zwierzęta na starcie, tj. polu ze strzałką.

ZASADY GRY
Każdy z graczy wybiera dla siebie figurkę zwierzęcia. Gracze kolejno rzucają kostką. Osoba, która wyrzuci największa liczbę oczek, rozpoczyna grę. Gracze przesuwają się po planszy zgodnie z numerami pól. Liczba pól, o które przesuwa się dany gracz, zależy od liczby oczek, które w swojej kolejce wyrzuci na kostce.

Kolory pól:
Jeśli gracz trafia na szare pole, nic się nie dzieje.
Jeśli gracz trafia na bordowe pole, wspina się po drabinie na wyższy poziom planszy. I tak: z pola nr 3 wspina się na pole nr 29, z pola nr 21 – na 40, z pola nr 27 – na 45, a z 33 na 49.
Jeśli gracz trafia na niebieskie pole, spada z wodospadem na niższy poziom planszy. I tak: z pola nr 56 spada na pole nr 47, z pola 51 – na 37, z 42 na 23, a z 35 na 11.

 

Jakościowe zabawki

  • Jakościowe zabawki: 

    6344896